torsdag 11 oktober 2012

Utmanar mina fördomar

I ett litet projekt som jag har, där jag bestämt mig för att utmana och krossa mina fördomar samt sluta att störa mig på saker och människor, har jag nu tagit ett stort steg: jag har köpt "Fifty Shades of Grey". Den omstridda romanen är hånad på Tumblr men älskad av alla som läst den. Därför ska jag ge den en chans och inte tala illa om den förrän jag upplevt den själv.


När jag ändå var i farten köpte jag även den här. Dålig idé med tanke på min ekonomi just nu, kanske. Men så Underbar den är! (see what I did there?). Jag har bara hunnit bläddra lite i den, men Clara gör mig aldrig besviken. Mysiga bilder, söt gårdshund och roliga tips. Kolla in hennes blogg här

2 kommentarer:

Sandra Carlsson sa...

Jag köpte hela triologin, och sluakde den på en vecka! Innan var jag precis som du, men jag älskar den!!! Gillar din blogg btw :D Kram Sandra

Mami sa...

Ser fram emot recensionen ;)!

Kolla in Ellen DeGeneres: http://www.youtube.com/watch?v=on3JCwnwHbU

:DD

Kram!