måndag 1 oktober 2012

Trötting




Hujedamej! 

Idag vaknade jag kl 04:00 för att köa till årets happening: Årsbanketten. Det är en finfin middag med efterföljande fest, och jag ska ha den här på mig. Emma och jag trodde att vi skulle vara på gränsen till att inte få biljetter, men när vi kom klockan 05:30 var vi först! Helt otroligt. Vi satt och låtsaspluggade, halvsov och snackade i fyra och en halv timme, innan vi äntligen fick våra biljetter! Då kändes allt värt det.

Efter det gick jag hem och sov med linserna i (aj), fixade med kvitton från förra veckan och skrev lite på min förbannade uppsats. Klockan tre var det handledning, så jag fick återigen trampa upp för den hemska Glyttingebacken. 

När jag kom hem en andra gång spenderade jag ytterligare någon timme på uppsatsen, innan jag äntligen blev fri! Då tog jag en lång dusch, spelade lite Roller Coaster Tycoon (love it) och lagade mat till en trött Jenny. Nu, halv elva, är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Det här blir det tidigaste jag går och lägger mig sedan vi flyttade hit, känns det som, och det är välbehövligt. 

Nåja, detta var nog mer personligt än på länge, jag vet inte om det är bra eller dåligt... Roligare än bilder på saker från hemmet? Eller bara ointressant? Ge gärna feedback om du har en minut över :) 

God natt mina vänner!

2 kommentarer:

Mami sa...

Roligt tycker jag! Vad bra att ni fick biljetter :)!

Kram!

Hanna sa...

Personligt, me likeeeeee