onsdag 24 oktober 2012

Stilrent, snyggt och bara perfekt

Den här dagen är oerhört förvirrande och jobbig. Jag går runt i Jennys pyjamasbyxor och min lösaste tröja och är glad att vi inte har några speglar än. Jag orkar inte klä på mig, göra mig fin, gå utanför dörren eller ens laga mat, för det enda som finns i mitt huvud är de 32 kapitel bokföring/redovisning som jag ska ta mig igenom och kunna om två veckor. 

Egentligen borde det inte vara så svårt, jag har varit med om betydligt jobbigare saker att plugga förut, men det går helt enkelt inte att bara sätta igång. Turligt nog har jag aldrig varit med om den här känslan tidigare, men jag vet inte hur jag ska tackla den! Ska jag ens gå upp på tentan? Eller ska jag spara det till omtentan i januari? Kommer jag orka då? Förmodligen inte. 

Jag sätter mig ner, börjar lååångsamt och hoppas att detta bara är en fas som snart kommer att gå över. Om inte så är det nog dags att inse att jag kanske borde göra något annat.

Dagens outfit. Mycket nöjd

Amaryllisen strålar

Jenny lämnar snälla lappar överallt

Och jag saknar den här lilla filuren. Den glädje han ger är svårslagen
<3

1 kommentar:

Mami sa...

Heja heja! Gör ett försök iallafall, och gå upp på tentan och kolla in den. Om du inte klarar den kan du alltid gå upp igen :).

Kram!