lördag 13 oktober 2012

Årsbanketten

Min klänning från Gina Tricot, halsbandet från MQ, väskan minns jag inte men den matchar mina naglar! 

Den öppna ryggen på klänningen gjorde den lite mer spännande. 

Den är även öppen där nere så att den är lätt att dansa i. Toppen för mig som är så klumpig!  

Färdigfixad! 

 Fördrinkar på rad och fina Felicia, Hanna och Emma. 

Fördrink och en liten ros som alla tjejer fick. 

Mobilkameran har en fruktansvärd blixt som gör att alla hundra huvuden i salen vänder sig och tittar, så jag lyckades bara få en bild på efterrätten. Så här fancy var middagen! Chokladmousse och formen var av mörk choklad!

Jag blev helt lycklig när jag fick en supergod alkoholfri drink för bara 32 kronor, när de med alkohol kostar 116. Yesss!

Det var en riktigt rolig kväll med nya ansikten och bekantskaper. Att klä upp sig och vara fin är ju en vinst bara det! Nog för att det var lite för många sex- och fylleskämt för min smak, men jag ser förbi det. Efter middagen var det gratis "discobowling" innan själva festen drog igång. Jag gick när folk började bli lite för fulla och jag kände att stackars Jenny satt ensam i lägenheten. Nu ser jag fram emot nästa tillställning! 

Inga kommentarer: