torsdag 11 oktober 2012

Torsdagskväll


 Jenny lagar spagetti och köttfärssås till mig. Gissa om jag är nöjd och glad? 

Jag pluggar och sidetrackar med tumblrrr. Externredovisning är inte lätt, kan jag säga! De flesta har läst det innan (samhälle...) och jag sitter där, förstår ingenting och längtar till nästa kurs: nationalekonomi. Vem hade någonsin kunnat tro det? Jag pluggar frenetiskt och försöker trycka in saker i huvudet, och som tur är får jag hjälp på traven av Emma och Hanna, vänliga själar! 

Nollgradigt ute och matlagning inne, här ser ni resultatet. Det syns hur fönstren blivit putsade! Obs: det var inte vi.

Jag kunde inte låta bli.

Ikväll tar jag semi-ledigt, för i morgon är jag ledig! På kvällen är det dags för finsittning, och jag har massor att fixa inför den: raka ben, prova klänning och skor så att allt är bra, bestämma smink, hår osv osv. Jag är nästan mer nervös än glad inför kvällen. Kul att klä upp sig, i alla fall. Jag ska försöka komma ihåg att få en bild på resultatet! 

Inga kommentarer: