tisdag 23 oktober 2012

Säger hej då


Om några timmar går tåget tillbaka till Linköping, och just nu håller jag på att trycka ner det sista i väskorna. Det är mycket som ska få plats. Jag har lite ångest inför resan, och ser fram emot att vara hemma i lägenheten igen. Jag kommer att sakna hela familjen, men jag får snart träffa dem igen. Som jag sagt tidigare: blandade känslor det här med att ha flyttat hemifrån. Jag känner mig mer som en gäst här hemma nu, vilket kanske är bra, för jag slipper städa, hihi! 

Det har varit en trevlig, men intensiv helg, med Tivolibesök, stan med pappa, kompishangout, stan med mamma och mormor, etc. Det ska nästan bli skönt med lite tid för mig själv och mina tankar. Det låter sjukt djupt men jag kommer nog bli sällskapssjuk efter några timmar. 

Jag hoppas att alla har haft en fin helg och början av denna vecka 43. Två månader till julafton imorgon, dags att börja handla julklappar! 

Inga kommentarer: