tisdag 13 november 2012

Thank you IB!


Hej på er!

Det är tisdag, och föreläsningsfri dag för mig. Jag har därför haft tid med annat roligt, såsom att ... sova. Jag har även pluggat lite i förväg faktiskt! Jag kollar igenom Microeconomics-boken, och gläds åt att jag redan kan det mesta som ska vara med på den här kursen. Dessutom gör vi matte den här veckan! Inte sån där jobbig ingenjörsmatte, utan vanlig gymnasiematte, för att "fräscha upp minnet". Hihihi säger tjejen som kommer direkt från gymnasiet och har Maths Studies färskt i minnet. Äntligen en kurs som jag känner mig trygg med. 

Idag har jag tränat framför tvn också. Jag lägger upp en första recension om en liten stund. Nu ska jag fortsätta med att bläddra i boken och räkna lite, innan jag tar ledigt för dagen. 

Inga kommentarer: