måndag 12 november 2012

Stormning på Media Markt

Media Markt öppnade i Linköping idag, och självklart var vi där! Det visade sig att även fler ville vara med och inviga butiken, så vi fick till och med köa in! 

Fler än vi ville ta del av öppningserbjudandena. Jag lyckades backa långt nog för att få med halva kön. Ni kan tänka er! Rena Abercrombie här alltså. Snygga tekniknördar och hög musik där inne också, så viss likhet finns väl! Tittar ni noga så ser ni en smått rastlös Jenny mitt i kön.

Man fick gratis korv med bröd, så jag var glad ändå! 

Jag fyndade en kameraväska och ett träningsspel, som ska invigas redan ikväll! Jag spelade demon och blev oerhört imponerad! Nu kan jag inte skylla på vädret längre när jag inte orkar träna. Jag återkommer med en recension!

Vi fick även tag i en brödrost för 189 kronor. Varje söndag bannar vi oss själva för att vi inte har en brödrost så nu äntligen!

Vi smet in en sväng på IKEA, där jag hittade dessa små, söta reseflaskor för schampo, balsam och bodylotion, samt färgade gelépennor som kanske kan göra pluggandet lite roligare. 

Jag är mycket nöjd med dagen, men nu har jag gått över min shoppinggräns på 500 kronor per vecka IGEN. Och det är bara måndag. I helgen kommer Emma upp hela vägen från Höganäs, och det ska bli jättekul! Dock går det nog åt lite pengar då också, hehe. 

Inga kommentarer: