söndag 9 september 2012

Nytt i garderoben

I fredags var Jenny och jag på Ikanohuset och shoppade lite, och bara för att jag har så lite pengar så hittade jag såklart alldeles för många perfekta plagg. Följande två fick följa med hem: 
 Ett sommarlinne på rea för 75 kronor. Det satt helt perfekt och jag tycker att det är helt okej att bära detta även på hösten, till en mysig kofta eller en snygg kavaj.
 Ett party linne, även det på rea för 100 kronor. Snyggt, löst sittande, väldigt skönt. Skall bäras på någon fest i framtiden, hade jag tänkt.
 Närbild på paljetterna som får skatan i mig att fnittra av förtjusning. 
Jag hittade en vattenflaska också, så att jag slipper träna med en tom Coca Cola-flaska, vilket känns lite fånigt... Den här känns som gjord för mig. I princip alla träningskläder jag äger är Nike, inklusive skorna! Så den här, i rosa dessutom, är Matilda i ett nötskal. 

Shopping gör mig barnsligt lycklig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina fynd!

Mami sa...

Asså det var jag som sade fina fynd :)!

Matilda sa...

Jag förstod det :) Tack mami!