lördag 1 september 2012

Fredagsglädje

 Åh, vad glad jag är att det är fredag, äntligen! Den här dagen har jag sett fram emot hela veckan, och det med rätta! Jenny och jag har varit runt på stan hela eftermiddagen, och shoppat lite fler saker på Myrorna, som ni får se senare, orienterat oss lite, samt spanat in diverse potentiella prylar till lägenheten i framtiden. 
 När vi kom hem var vi trötta, så efter middagen slog vi oss ner i soffan med varsin godispåse. How to Train your Dragon är en oerhört underskattad film! Den rör mig till tårar varje gång. Ja, den är tecknad.
Den här butiken fullständigt skrek mitt namn. Dock var vi redan så fullpackade med saker att vi sparar ett besök till nästa gång. Jag hade nog ändå blivit deprimerad om jag gått in där och insett att jag inte kunde köpa något. Studentkassan är ganska begränsad...

1 kommentar:

Mami sa...

Åhh! Dit vill jag gå när jag kommer och hälsar på!