lördag 29 september 2012

Idag var mina föräldrar och morföräldrar här och hälsade på. Det var en månad sedan jag träffade mina föräldrar sist, och jag förstår inte hur jag ska klara mig en hel månad till utan att träffa dem! Men värst är det väl precis när de åkt. Jag är precis som när jag var liten - det är okej att lämna mamma, för då ska jag ju gå och göra något roligt, men när hon lämnar mig gör det otroligt ont. Att se dem köra iväg idag var väldigt jobbigt... 

Vi fick hjälp med otroligt mycket idag! Alla saker som jag inte hunnit eller fått plats att släpa upp hit kom de med, så nu har jag allt från vinterkläder till gardiner och en mysig matta under soffbordet. Bilder kommer inom kort! Dessutom var vi på ett proppfullt IKEA och handlade bokhyllan som vi så länge väntat på. Nu står den på sin plats och är snygg. 

Inga kommentarer: