måndag 10 september 2012

Cakepops




Jag måste stolt säga att jag själv kom på idén till så kallade "cakepops" innan jag visste att de höll på att gro i USA, och jag hade stora planer på att tillverka sådana och bli multimiljonär... Men någon hann före, och nu får jag nöja mig med att följa trenden, men jag vägrar att titta på recept! Jag kör mitt eget race, med egen inspiration och fantasi som recept.

Idag tillverkade jag två olika sorter: en med chokladfyllning med vit choklad-täcke och Smarties, samt en med cookiesmak och mjölkchoklad-täcke. Det är alltid ett h-vete att göra dem, och jag ångrar mig alltid när jag satt igång, men efteråt är jag nöjd och glad, och jag har många idéer för nya smaker, ska ni veta! Jag vill inte ge upp drömmen om att tillverka och sälja sådana här på heltid i framtiden...

1 kommentar:

Mami sa...

Åhhh - smarrigt! Vill ha.....
Kram!