onsdag 21 september 2011

Tråkig

Jag insåg precis att jag inte har någonting intressant alls att säga på en blogg. Det är som att skriva en "public diary". För jag har inget särintresse att inrikta bloggen på. Jag har inte heller några intressanta åsikter att dela med mig av. Jag är inte ute och hittar på roliga saker som är värda att skriva om.
Let's face the fact:

Mitt liv är tråkigt.

Och med tråkigt menar jag inte att jag inte tycker om det. Jag gillar tråkigt. Jag älskar monotont. För jag är lika flexibel som ett ångfartyg (både psykiskt och fysiskt). Rutiner - yes! Snabba beslut och impulsaktiviteter - not so much!

Mitt liv går ut på att plugga, scrolla på Tumblr tills jag blir snurrig i huvudet, fota saker (mest min hund, uppenbarligen, eftersom han är den enda som vill posera för mig), göra ingenting, mysa och gå promenader.

Inget att skriva om, eller hur?
Så tills vidare finns jag på Tumblr med mina bilder och min torra humor.
När jag har något intressant att skriva, går jag kanske loss på tangentbordet här igen.

With a smile,
Matilda

Inga kommentarer: